Light on фирмена идентичност с дух и визия на доверие

Името на всяка марка – стартираща, развиваща се или добре позната – се гради върху нейните отличителни знаци. Първо е дизайнът на уникално лого. Паралелно с него върви и т.нар. креативен слоган. Съответствието между темата на бизнеса Ви, визия на логото и тон на посланието Ви към партньори и клиенти създава здрава основа за Вашата корпоративна идентичност.

Рекламно студио Light on ще проучи бизнеса и конкуренцията Ви и ще предложи варианти на лого дизайн и специфични шрифтове. Според Вашия избор и нужди художник дизайнер ще проектира и визуализира всички компоненти за личните Ви и фирмени кампании и рекламни събития. Получавате пълен пакет рекламни материали на едно място.

Ще имплементираме избраното от Вас лого и слоган във всички рекламни материали

 

light on реклама и фирмена идентичност пловдив

Печат на визитки, бланки за кореспонденция, менюта, ценоразписи, покани, брошури, флаери и други печатни материали.

light on реклама и корпоративна идентичност пловдивВсички видове външна реклама – светещи табели, винилни транспаранти и плакати, дървени табла, рекламни табели от MDF, плексиглас, винил, фолио.

light on реклама и лого пловдивБрандиране на витрини, брандиране на автомобили, търговски обекти, изложбени щандове – дизайн, изработка и облепяне с фолио.

 

light on печатна реклама и фирмена идентичност пловдивБрандиране на продукти – графичен дизайн и печат на устойчиви етикети за различни видове и консистенции продукти.

light on шьблони и фирмена идентичност пловдивШаблони за декориране на пространства – изработка и рисуване с Вашите фирмени знаци.

 

С професионален дизайн на фирмена идентичност, добро изпълнение, кратки срокове и конкурентни цени Light on се нарежда сред предпочитаните рекламни агенции в региона на Пловдив.

Смеем да бъдем художници на смели идеи… с Ваша помощ

Ако вече сте решили да се свържете с нас за създаване на корпоративна идентичност и реклама, бъдете готови да отговорите на няколко основни въпроса. Те ще ни насочат насочат в творческия процес, за да избягаме от скуката на масовите резултати от създаване на т.нар. идентични фирмени идентичности.

  • Какво е това, което Ви отличава от конкуренцията?
  • Защо продуктът Ви е предпочитан пред конкурентните?
  • Какво трябва да знаят за Вас потребителите?
Споделете