6 задължителни елемента на Вашите фирмени визитки

Добрата визитка никога няма да излезе от употреба.

печат-визитки-пловдив-light-on

 

Дори в дигиталната ера нищо не може да замени съчетанието между оригинален дизайн и човешкия фактор в размяната на визитки. Информацията, поместена на тях, е посланик на Вашия професионализъм и продължение на личната Ви и корпоративна идентичност. Затова е толкова важно да поверите изработката и печата на собствените си визитни картички в ръцете на добър графичен дизайнер.

За да превърнете Вашите визитки от парче хартия, която хората хвърлят в кошчето веднага щом се приберат вкъщи, в мощен инструмент за връзка, който създава перспективи за Вашия бизнес, прочетете долуизброените

6 съвета за визитки от Light on design студио –  Пловдив

  1. Лого и слоган.

Още преди да сте помислили каква контактна информация да поместите на визитната картичка, трябва да сте готови със своето послание към аудиторията си. Вашата бизнес идентичност говори с цветовете и графичните елементи на Вашето лого и с думите, изписани като слоган. Тези фирмени знаци ще Ви представят не само във визитки, но и в цялостната стратегия за брандиране, във всички печатни материали, рекламни табели, уебсайт  и т.н.

  1. Име и длъжност.

Колкото и очевидно да звучи, няма да повярвате колко много хора не вмъкват тази информация в своите визитки. Ако по някаква причина държите да брандирате името си, може да използвате кратко име или псевдоним. Добре е потенциален клиент, набирайки телефонния Ви номер, да знае кого да търси в телефонната слушалка.

Каква длъжност ще впишете във Вашите визитки?

Трябва да обмислите и каква длъжност да бъде отбелязана на визитната Ви картичка. Като специалист на свободна практика, предприемач или собственик на малък бизнес вероятно съвместявате няколко позиции. Използвайте тази, която описва основната Ви функция в бизнеса – тази, заради която биха Ви наели да свършите определена работа или услуга.

  1. Контактна информация.

Информацията за контакт на Вашите визитки е ключова, като същественото е да посочите оптималния вариант за директен контакт. Все пак подаването на визитка от ръка в ръка е твърде лично и директно! Всичко друго – телефони на секретарка, общ имейл, фирмени социални профили – е допълнение, което може и да подминете. Разбира се, няма нужда да изписвате домашния си номер, където малката Ви дъщеричка борави с телефона „ супер професионално”.

Впишете телефонния номер и имейла, които използвате за работа, и винаги подавайте своята визитна картичка като професионалист, а не като фирма.

Нужно ли е да впишете адрес на визитките си? Ако физическото местоположение на офиса или магазина Ви е от решаващо значение за бизнеса Ви, тогава е задължително да се локализирате. Може с изписан точен адрес или обозначен на карта на гърба на визитките.

Очаквайте и останалите три правила за съставяне и печат на визитки.

Споделете

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *