В първата част на статията за визитки разгледахме трите основополагащи елемента, които не подминаваме, когато работим върху дизайн на визитки. Изброихме лого, слоган, име и длъжност, информация за контакт като база, върху която в Light on работим. Тъй като всяка визитка е средство за ефективна и евтина реклама, ще посочим още 3 фактора, които биха повлияли положително на професионализма Ви в очите на партньори и клиенти.
Добрата визитка е тази, която работи за Вас!
4. Името на уебсайта Ви.
Почти немислимо е в наши дни оцеляването на който и да е бизнес без присъствие в онлайн пространството. Предполагаме, че имате фирмен уебсайт и искате да бъде посещаван от колкото е възможно повече потенциални клиенти. Вписването на домейна на сайта Ви във Вашите визитки ще докара на страниците му само таргетирани потребители – такива, които се интересуват конкретно от Вашия бизнес. Затова, когато си поръчвате визитни картички, поискайте от дизайнера да намери точното място за името на уеб адреса Ви.
Един рекламен трик: колкото по-оригинално и видимо е изписан уебсайтът върху визитката Ви, толкова по-голям шанс има той да бъде запомнен и по-късно потърсен в браузера.
5. Чисто пространство.
Точно така, професионално направените визитки работят ефективно, защото не натоварват с излишъци и кич. Ние в Light on проектираме всеки детайл от фирмената Ви идентичност така, че крайният резултат да привлича, да отличава и същевременно – да не дразни и да вдъхва доверие. При всеки дизайн на лого и визитки търсим и създаваме съвършени и чисти форми, към които се придържаме и при изработка на печатни материали, и във всяка външна реклама – брандиране на автомобили, светещи и обемни букви и т.н. Всъщност, чистото пространство е закон, който създаваме и спазваме при всеки наш рекламен проект. Особено важи при изработка на визитки, които имат за цел деликатно да поканят хората да Ви потърсят, а не да бъдат изхвърлени в коша заради нахален и агресивен дизайн.
Тук е ролята и на така подценявания шести елемент при дизайн и печат на визитки:
6. Креативност, креативност… Във всяка визитка!
Обособихме този съвет за съдържанието на Вашите визитки в отделна точка по една съществена причина: идентичност без креативност няма! Всички гореизброени точки са чисто практически и графични съвети, към които е добре да се придържаме. Оригиналните идеи обаче са задължителни за изграждането на всяка фирмена идентичност. Всичко започва с лого и авторски дизайн на визитки. И ако в изпълнението липсва шестият елемент, Вашето представяне би било посредствено, типично и подобно на хиляди други.
Разбира се, ние не искаме да сте като другите, а Вие искате да сте по-добри и по-търсени от другите. Затова, направете първите стъпки към своята уникална визия, като се доверите на професионално студио за реклама и дизайн. С наша помощ ще поставите едно добро и силно начало на публичното си представяне. Много бързо инвестицията за професионално лого и дизайн на визитки и рекламни материали се възвръща, защото ползите многократно надвишават разходите за платена реклама.
Не се колебайте да ни потърсите за професионална консултация за изработка на визитки.
Вашият коментар