6 задължителни елемента на Вашата визитка – Част 2

В първата част на статията за визитки разгледахме трите основополагащи елемента, които не подминаваме, когато работим върху дизайн на визитки. Изброихме лого, слоган, име и длъжност, информация за контакт като база, върху която в Light on работим. Тъй като всяка визитка  е средство за ефективна и евтина реклама, ще посочим още 3 фактора, които биха повлияли положително на професионализма Ви в очите на партньори и клиенти.

 

Добрата визитка е тази, която работи за Вас!

light on реклама пловдив визитка шофьор на такси

4. Името на уебсайта Ви.

 

Почти немислимо е в наши дни оцеляването на който и да е бизнес без присъствие в онлайн пространството. Предполагаме, че имате фирмен уебсайт и искате да бъде посещаван от колкото е възможно повече потенциални клиенти. Вписването на домейна на сайта Ви във Вашите визитки ще докара на страниците му само таргетирани потребители – такива, които се интересуват конкретно от Вашия бизнес. Затова, когато си поръчвате визитни картички, поискайте от дизайнера да намери точното място за името на уеб адреса Ви.

Един рекламен трик: колкото по-оригинално и видимо е изписан уебсайтът върху визитката Ви, толкова по-голям шанс има той да бъде запомнен и по-късно потърсен в браузера.

5. Чисто пространство.

изчистена визитка light on пловдив

Точно така, професионално направените визитки работят ефективно, защото не натоварват с излишъци и кич. Ние в Light on проектираме всеки детайл от фирмената Ви идентичност така, че крайният резултат да привлича, да отличава и същевременно – да не дразни и да вдъхва доверие. При всеки дизайн на лого и визитки търсим и създаваме съвършени и чисти форми, към които се придържаме и при изработка на печатни материали, и във всяка външна реклама – брандиране на автомобили, светещи и обемни букви и т.н. Всъщност, чистото пространство е закон, който създаваме и спазваме при всеки наш рекламен проект. Особено важи при изработка на визитки, които имат за цел деликатно да поканят хората да Ви потърсят, а не да бъдат изхвърлени в коша заради нахален и агресивен дизайн.

Тук е ролята и на така подценявания шести елемент при дизайн и печат на визитки:

6. Креативност, креативност… Във всяка визитка!

Обособихме този съвет за съдържанието на Вашите визитки в отделна точка по една съществена причина: идентичност без креативност няма! Всички гореизброени точки са чисто практически и графични съвети, към които е добре да се придържаме. Оригиналните идеи обаче са задължителни за изграждането на всяка фирмена идентичност. Всичко започва с лого и авторски дизайн на визитки. И ако в изпълнението липсва шестият елемент, Вашето представяне би било посредствено, типично и подобно на хиляди други.

Разбира се, ние не искаме да сте като другите, а Вие искате да сте по-добри и по-търсени от другите.  Затова, направете първите стъпки към своята уникална визия, като се доверите на професионално студио за реклама и дизайн. С наша помощ ще поставите едно добро и силно начало на публичното си представяне. Много бързо инвестицията за професионално лого и дизайн на визитки и рекламни материали се възвръща, защото ползите многократно надвишават разходите за платена реклама.

Не се колебайте да ни потърсите за професионална консултация за изработка на визитки.

Споделете

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *